HTML

Kivonat I.

Dottedarm 2010.09.25. 17:27

Anyám telefonált reggel, hogy D. cimborámból kiűzték az Ördögöt, amihez gratulálok, bár nem hiszem, hogy erről a gratulációról tudomást fog szerezni. Én 16 évesen (ha-ha) arra jutottam, hogy az élet nevű dologgal nemigen fogok tudni mit kezdeni. Aztán az első munkahelyemen megtaláltam életem nőjét, közben meg csináltam a marha nagy hülyeségeket, aztán a vírus elkezdett bekeményíteni, én meg elkezdtem még rápakolni, hogy elnyomjam a bennem lévő rettegést és szégyent, ami a tárgyalások hároméves sorozatával egyre durvult, aztán azt megúsztam, viszont nem maradt nőm, egészségem, kb. 8-szor mentem majdnem el, egy rút test és egy ürességtől kongó lélek maradványa lettem.
Elfáradtam. Feküdnöm kell picit.
G.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dotsontheeyes.blog.hu/api/trackback/id/tr762322687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása